FAQ
AKO ZAPLATÍM ZA OBJEDNÁVKU?
Pri platbe za objednávku môžete použiť nasledujúce platobné metódy:
platba dobierkou
platba prevodom na účet
platba platobnou kartou
PayPal
Google Pay
Apple Pay
AKO DLHO TRVÁ PLATBA BANKOVÝM PREVODOM?
Ak ste si zvolili pri objednávaní platbu na účet, vaša objednávka bude odoslaná hneď po pripísaní platby na náš účet. Pripísanie platby na náš bankový účet zvyčajne trvá 24 hodín (počas pracovných dní). V prípade víkendov a sviatkov sa táto doba predlžuje, pretože bankové prevody počas týchto dní nie sú pripisované.
Vždy si skontrolujte variabilný symbol, v prípade, že ste zadali nesprávny variabilný symbol, platba nebude spracovaná. V tomto prípade nám pošlite potvrdenie o platbe do emailu, nakoľko budeme musieť vyhľadať platbu manuálne.
KDE NÁJDEM FAKTÚRU K MOJEJ OBJEDNÁVKE?
Faktúru k vašej objednávke dostanete na email hneď ako vám objednávku odošleme.
AKO RÝCHLO DOSTANEM SVOJU OBJEDNÁVKU?
Objednávky prijaté do 12:00 odosielame ešte v ten istý deň (platí v pracovné dni). Pokiaľ je to možné, v ten istý deň odosielame objednávky aj po tomto čase. Čas doručenia je 24 hodín a takisto je zobrazený pri každom produkte.
AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ POLOHU BALÍKA?
Najneskôr do 24 hodín po odoslaní objednávky vám do e-mailovej schránky prídu informácie o balíku spolu s odkazom na sledovanie zásielky. Po odoslaní objednávky nemôžeme urýchliť jej doručenie, v prípade, že doručenie trvá dlhšie, odporúčame kontaktovať priamo dopravcu.
AKO ZÍSKAM BEZPLATNÉ DORUČENIE?
Bezplatné doručenie získate pri nákupe v hodnote aspoň 30€.
TOVAR CHCEM VYMENIŤ
Nevyhovuje vám produkt a chcete ho vymeniť za iný? Nepoužitý produkt môžete pohodlne vrátiť cez výdajné miesto Packeta, alebo odoslaním na našu adresu. V prípade, že potrebujete zakúpený produkt vymeniť, kontaktujte nás na [email protected]. V prípade, že si myslíte, že ste si objednali nesprávny model, najprv vás poprosíme o kontrolu modelu. Produkty je možné vymeniť až do 100 dní od prijatia objednávky.
Často sa stáva, že zákazník si objedná produkt na nesprávny model telefónu. Nič sa nedeje, na trhu sú stovky modelov telefónov, tabletov a hodiniek a ich označenia sú často podobné, čo môže byť zmätočné. Preto vás najprv poprosíme o kontrolu správnosti objednaného produktu.
Označenie modelu zariadenia (mobil, tablet, smart hodinky) nájdete na krabičke od zariadenia alebo v nastaveniach v sekcii nastavenia - informácie o zariadení. Prípadne nám môžete zaslať fotografiu krabičky zo zadnej strany - na zadnej strane sa nachádza presné označenie modelu. Následne Vám poradíme Vám s výberom vhodného produktu.
TOVAR CHCEM VRÁTIŤ
Nevyhovuje vám produkt a chcete ho vrátiť? Nepoužitý produkt môžete pohodlne vrátiť cez výdajné miesto Packeta, alebo odoslaním na našu adresu. V prípade, že potrebujete zakúpený produkt vymeniť, kontaktujte nás na [email protected].
Často sa stáva, že zákazník si objedná produkt na nesprávny model telefónu. Nič sa nedeje, na trhu sú stovky modelov telefónov, tabletov a hodiniek a ich označenia sú často podobné, čo môže byť zmätočné. Preto vás najprv poprosíme o kontrolu správnosti objednaného produktu.
Označenie modelu zariadenia (mobil, tablet, smart hodinky) nájdete na krabičke od zariadenia alebo v nastaveniach v sekcii nastavenia - informácie o zariadení. Prípadne nám môžete zaslať fotografiu krabičky zo zadnej strany - na zadnej strane sa nachádza presné označenie modelu. Následne Vám poradíme Vám s výberom vhodného produktu.
Tovar je možné vrátiť do 14 dní od prijatia objednávky. Nevzťahuje sa pri nákupe na IČO.
MUSÍM SA ZAREGISTROVAŤ?
Nie, na vytvorenie objednávky nie je potrebné sa zaregistrovať. Registráciou ale získate výhody:
- možnosť uloženia dodacej adresy (urýchli vypĺňanie údajov pri ďalších objednávkach)
- možnosť sledovať stav objednávky vo svojom účte
- možnosť stiahnuť faktúry
- získate prehľad o vašich objednávkach
NEVIEM VYTVORIŤ OBJEDNÁVKU
V prípade, že s objednávaním online nemáte skúsenosti, objednávku radi spravíme za vás. Stačí nám poslať e-mail na [email protected]. V e-maili nezabudnite spomenúť:
- tovar, ktorý si želáte objednať (odkaz / kód produktu / názov produktu)
- dodacie údaje vrátane tel. čísla a e-mailu
- spôsob dopravy a platby
POSKYTUJETE MNOŽSTEVNÉ ZĽAVY?
Áno. V prípade, že ste servis, predajňa, škola či iná inštitúcia, alebo väčší odberateľ, veľmi radi vám nastavíme atraktívne množstevné zľavy. Stačí nás kontaktovať na [email protected] . Do emailu prosím uveďte aj produkty a množstvá, ktoré chcete objednať.
AKO NÁS KONTAKTOVAŤ?
Pokiaľ máte akékoľvek iné otázky, kontaktovať nás môžete hneď niekoľkými spôsobmi:
- emailom na [email protected]
- cez online chat na našej stránke
- cez kontaktný formulár
- správou na Facebook
- telefonicky na 043 2304 300