Všetky produkty, ktoré je u nás možné zakúpiť máme reálne na sklade a tak všetky objednávky odosielame do 24 hodín. Priemerná doba dodania sú 2 pracovné dni.
Objednávku je možné uhradiť dobierkou (platbou pri prevzatí), prevodom na účet alebo cez systém GoPay (platba kartou, bankový prevod, platba cez GoPay účet, či platba cez PayPal - po prihlásení sa na platobnú bránu).
Kompletné informácie o doprave a platbe nájdete na https://www.vsetkonamobil.sk/platba-a-doprava
Pri každej zmene objednávky od nás dostanete informačný email. Email dostanete po prijatí objednávky, po jej odoslaní a po jej doručení. V prípade dodania kuriérskou spoločnosťou GLS tiež dostanete SMS avízo s informáciami o zásielke. V prípade, že máte akékoľvek otázky ohľadom stavu Vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať.
V prípade, že s objednávaním online nemáte skúsenosti, objednávku môžete vytvoriť aj cez email - stačí, že nám vybraný tovar a údaje o doručení zašlete emailom na info@vsetkonamobil.sk a objednávku radi vytvoríme za Vás.
Samozrejme. V prípade že Vám produkt ktorý ste zakúpili z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho bezplatne vymeniť. V tomto prípade Vás poprosíme o kontaktovanie emailom na info@vsetkonamobil.sk s požiadavkou o výmenu.
Aplikáciu tvrdeného skla určite zvládnete s návodom, ktorý sme Vám pripravili a nájdete ho na tomto odkaze.
7. Tovar chcem vrátiť alebo vymeniť. Ako mám postupovať?
V prípade že potrebujete zakúpený produkt vymeniť alebo vrátiť, kontaktujte nás na info@vsetkonamobil.sk